Welcome to our website !

Recipe: Perfect Sup kaki Ayam

By tháng 7 10, 2020

Sup kaki Ayam. Sup Kaki Ayam mempunyai Kolagen dan baik untuk Kulit. Cobalah Resepi Yang simple INI Cepat Dan mudah mengunakan Bahan yang senang didapati. Sup Kaki Ayam Bagus Untk Org Sakit Lutut Tau.

Sup kaki Ayam Korang selalu tak makan kaki ayam? Mesti ada yang suka sangat dan ada yang tak suka dan buang je bahagian ni masa siang ayam tu kan? Resepi sup kaki ayam sama saja macam sup-sup yang lain. You can have Sup kaki Ayam using 10 ingredients and 4 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Sup kaki Ayam

  1. You need of kaki ayam.
  2. Prepare of air.
  3. It's of biji kentang*potong 4.
  4. You need of Pcs keping Asam.
  5. It's of biji bawang kecil.
  6. Prepare of Setengah inci halia.
  7. Prepare of bawang putih.
  8. Prepare of sudu kecil garam.
  9. It's of sudu kecil serbuk perasa.
  10. It's of daun sup.

Terpulang pada diri sama ada nak pekat atau cair. Nak lagi sedap campurkan dengan ubi kentang, tomato dan daun sup. Panggilan untuk semua penggemar hidangan kaki ayam!! Sup kaki ayam kaya dengan kolajen, sesuai untuk semua wanita yang mahukan mengekalkan kecantikan kulit.

Sup kaki Ayam instructions

  1. Sediakam bahan, tumis kan bawang, bawang putih dan halia sehingga naik bau..
  2. Masukkan 1 liter Air, kemudian masukkan Kaki ayam. Bila sudah mendidih.
  3. Masukkan kentang Dan masukkan asam keping, garan dan serbuk perasa, masak hingga deviants empuk, tutup api, masukkan daun sup dan bawang goreng utk hiyasan.
  4. Siap..

Sup ayam adalah sup yang terbuat dari ayam, yang dicampur dengan berbagai bahan makanan lainnya. Sup ayam klasik terdiri dari kaldu encer, yang dimasukkan potongan ayam atau sayuran; umumnya ditambahkan dengan pasta. Hari ini saya menyediakan Sup Ayam mengikut apa yang disarankan di pek pembungkusan Rempah Sup Adabi. Masukkan ayam dan rempah sup yang dibancuh dengan segelas air. Cara Membuat Resep Sop Ceker Ayam Sederhana dan Tips Supaya Sayur Sup Empuk Bagus Kali ini kita akan berkreasi dengan bagian ayam yang paling bawah, yaitu kaki ayam atau ceker ayam.

You Might Also Like

0 nhận xét